Сучасним компаніям доводиться стикатися із щораз більш складними викликами. Обсяги даних ростуть, впроваджуються хмарні сервіси, кількість підключених пристроїв збільшується. Користувачі стають мобільними: використовують власні пристрої на робочих місцях (BYOD) і хочуть отримувати доступ до потрібних додатків з будь-якої точки. При цьому ІТ-командам як і раніше необхідно забезпечувати безперебійну роботу, безпеку та дотримання політик.
SDN програмно визначені мережі
ПРОГРАМНО-ВИЗНАЧЕНІ МЕРЕЖІ (SDN)
При традиційному підході до створення мереж адміністрування ускладнюється, підтримання продуктивності корпоративних сервісів потребуватиме значних витрат коштів і часу ІТ-фахівців:
Принципи створення архітектури SDN
Технологія програмно-визначених мереж (Software-Defined Networking) дасть можливість мінімізувати ручні настройки, значно спростити адміністрування і знизити експлуатаційні витрати. Рішення забезпечує просте і ефективне управління мережею будь-якої складності з єдиного центру в автоматичному режимі.
SDN передбачає поділ рівнів передачі даних і управління, віртуалізацію фізичних мережевих ресурсів. Для централізованого управління всією мережею за допомогою додатків використовується контролер. Така архітектура мережі забезпечує компаніям необхідну гнучкість, надійність і безпеку, а також можливість швидко адаптуватися до мінливих цілей і завдань бізнесу, впроваджувати нові клієнтські сервіси.
Залежно від особливостей застосування, можна виділити програмно-визначені мережі для кампусів, ЦОДів і для створення територіально-розподілених мереж.
Переваги SDN
Централізований контроль. Інтелектуальне управління мережевими ресурсами забезпечує повну видимість, спрощує контроль та адміністрування, автоматизацію розподілу трафіку, застосування політик і надання доступу.
Просте розгортання та масштабування на будь-якому етапі реалізації проекту. Рішення може застосовуватися при створенні нової інфраструктури або інтегрується у наявну.
Підвищення ефективності використання мережевих ресурсів, зниження витрат на експлуатацію мережі.
Зменшення TTM. Прискорений запуск нових продуктів для підвищення лояльності клієнтів.