Відеоспостереження в банку – це не тільки безпека клієнтів, співробітників і керівництва банку, а й спосіб збільшити лояльність клієнтів і прибуток. Можливо, ви запитаєте: як за допомогою відеоспостереження збільшити прибуток?
Відеоаналітіка! Спеціальне програмне забезпечення дозволяє підраховувати кількість відвідувачів, визначати довжину черг і оцінювати загальну кількість людей в приміщеннях. На підставі цих даних ви не тільки зможете підвищити ефективність роботи філій свого банку, а й поліпшите якість обслуговування клієнтів.
Збираючи і аналізуючи інформацію, ви зможете зрозуміти і вивчити поведінку клієнтів, роботу співробітників, відвідуваність об’єкта, а також забезпечити надійний захист. Більш того, саме вони можуть зіграти ключову роль у формуванні нових стандартів якості обслуговування клієнтів у філіях та відділеннях банків зараз і в майбутньому.
Інтелектуальні технології, реалізовані в сучасних камерах спостереження, дозволяють здійснювати:
- Підрахунок людей
- Управління чергою
- Розпізнавання облич і визначення настрою
- Працювати зі звуком і відтворенням фонової музики