Банки

Відеоспостереження в банках

Зараз відеоспостереження є не тільки надійним захистом від дій зловмисників і недобросовісних співробітників банку, яке дбає про основні функції безпеки:

  • Сповіщення про загрози;
  • Контроль за роботою персоналу;
  • Захист майна клієнтів і самого банку;
  • Спостереження за відвідувачами і сховищами з сейфом.

Це також реальний інструмент підвищення прибутку.

Цифровізація ввійшла майже у всі сфери діяльності, в тому числі і в банки. Перехід на цифрові технології в сфері пропозиції та надання послуг, зміна поведінки клієнтів і зростання конкуренції з боку нетрадиційних банківських установ і організацій, що претендують на надання фінансово-технологічних послуг, – все це призвело до ретельного аналізу витрат (і перегляду наявних моделей виходу на ринок).

Але не варто забувати про фізичні відділення і філії банків, які є важливими точками взаємодії з клієнтом. Така форма взаємодії з клієнтом – не тільки висока якість обслуговування клієнта, а й прибуток банку за рахунок продажу фінансових послуг. При загальній оцінці своїх пропозицій клієнтам – у вигляді традиційного обслуговування і онлайн-послуг – банки змушені адаптуватися до змін і готуватися до майбутнього.

Відеоспостереження в банку – це не тільки безпека клієнтів, співробітників і керівництва банку, а й спосіб збільшити лояльність клієнтів і прибуток. Можливо, ви запитаєте: як за допомогою відеоспостереження збільшити прибуток?

Відеоаналітіка! Спеціальне програмне забезпечення дозволяє підраховувати кількість відвідувачів, визначати довжину черг і оцінювати загальну кількість людей в приміщеннях. На підставі цих даних ви не тільки зможете підвищити ефективність роботи філій свого банку, а й поліпшите якість обслуговування клієнтів.

Збираючи і аналізуючи інформацію, ви зможете зрозуміти і вивчити поведінку клієнтів, роботу співробітників, відвідуваність об’єкта, а також забезпечити надійний захист. Більш того, саме вони можуть зіграти ключову роль у формуванні нових стандартів якості обслуговування клієнтів у філіях та відділеннях банків зараз і в майбутньому.

Інтелектуальні технології, реалізовані в сучасних камерах спостереження, дозволяють здійснювати:

  • Підрахунок людей
  • Управління чергою
  • Розпізнавання облич і визначення настрою
  • Працювати зі звуком і відтворенням фонової музики

Вам потрібна високорезультативна система охоронного відеоспостереження, система контролю доступу або система передачі звуку?

У вас є можливість об'єднати ці три системи в одне надзвичайно ефективне рішення!

© 2010-2024 Winncom Technologies. Всі права захищені.
Winncom Technologies © 2024

ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ

*поля обов'язкові для заповнення.

ЗАЛИШІТЬ ЗАЯВКУ І ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЮТЬ

Замовлення послуги