Monday 11, 2022

Впровадження рішення AppDynamics у великій страховій компанії

Описание проекта:

Завдання проекту

Усі штатні співробітники та агенти працюють в єдиній веб-базованій системі. У цьому рішенні реалізовано широкий функціонал, що включає всі страхові операції, зокрема основне завдання: оформлення договорів страхування.
Система включає:
• 2 сервери СУБД MSSQL;
• платформу .net
• 12 віртуальних серверів програм IIS.

Щодня оформляється та пролонгується велика кількість договорів, систему використовують близько 3 тис. співробітників та агентів.
Весь комплекс складних робіт із підтримки системи забезпечує зовнішній підрядник.
Періодично IT-служба компанії отримувала скарги від користувачів про проблеми та уповільнення в роботі системи. При цьому пошук причин та усунення неполадок займали багато часу, а рішення не завжди були ефективними.
Окрім того, компанія планувала міграцію системи на іншу платформу.

Рішення

Для вирішення поставлених завдань було обрано систему моніторингу продуктивності бізнес-додатків Cisco AppDynamics.

Ця платформа – лідер APM-рішень – пропонує не тільки інструменти моніторингу та аналізу продуктивності додатків, але й забезпечує користувачам ряд переваг:

  • просте налаштування та розгортання;мінімальне додаткове навантаження на інфраструктуру;
  • наскрізна видимість до рівня коду;
  • аналіз досвіду користувача в режимі реального часу;
  • автоматизація рутинних ІТ-функцій за допомогою технологій МО;
  • демонстрація кореляції IT-показників та бізнес-метрик додатків.

У ході консультацій з технічними спеціалістами та представниками бізнесу визначили основні потреби компанії. Необхідне рішення мало:

  • відстежувати показники як front-end, і back-end;
  • не створювати суттєвого навантаження на IT-системи;
  • допомагати отримувати бізнес-контекст та аналітичну інформацію;
  • пропонувати можливості використання як вбудованих дашбордів, так і створення власних під конкретні
  • запити, наприклад, дашборди щодо пролонгації та оформлення нових договорів страхування.
Результати

Страхова компанія спромоглася оцінити переваги рішення вже після тестування пілотної версії AppDynamics:
• платформа відразу побудувала топологію програми, автоматично виявила всі компоненти та сторонні сервіси;
• у зручному інтерфейсі легко відстежуються підвищення навантаження стосовно Baseline;
• автоматично створюються повідомлення про поточні події у програмі;
• доступна індикація кількості помилок;
• легко переглядати картки оцінки здоров’я бізнес-транзакції.
Побудована інтерактивна карта програми оновлюється в реальному часі, тому завжди актуальна. Топологія виявляє та нормує показники всіх бізнес-транзакцій, демонструє, як вони впливають на продуктивність додатків. Крім того, доступний перегляд будь-якого відхилення аж до рядка коду, що дозволяє прискорити вирішення проблем.
Використання пілотної версії AppDynamics дало можливість суттєво скоротити кількість та тривалість інцидентів, їх негативний вплив на виручку компанії:
• простої щодо інцидентів скоротилися на 75%;
• час вирішення великих інцидентів зменшився у 8 разів;
• втрати конверсії через IT знизилися до 80%.
Інженери Winncom Technologies та AppDynamics порекомендували підключити до використання рішення бізнес-користувачів ще на етапі пілотної версії. Як з’ясувалося, це допомогло при подальшому впровадженні платформи: бізнес побачив, які додаткові аналітичні дашборди та інші налаштування їм корисні, і розумів, навіщо компанії потрібен такий проект.
Ще на стадії пілота за допомогою AppDynamics компанія отримала кілька успішних кейсів:
1) Істотно полегшилися завдання підтримки корпоративної системи. Якщо до AppDynamics при надто довгому завантаженні серверів фронту, з якими працювали користувачі, виявити кореневу причину проблеми не виходило і доводилося додавати сервера, рішення відразу під час тестування показало 2 рядки коду, в яких містилася помилка. IT-служба та команда розробників змогли вирішити проблему, яка тривала близько року, за 3-4 дні.
2) Пошук проблеми у системі скоротився до 1 години. Крім того, у разі виникнення будь-яких неполадок IT-служба просто скидає розробникам посилання на конкретну проблему для її якнайшвидшого вирішення.
3) Міграція сервісів на іншу платформу, яка у компаній займала близько 1 місяця, була проведена за 5 днів з урахуванням пошуку та усунення багів.
4) До встановлення AppDynamics користувачі часто скаржилися на роботу системи. Рішення дозволило скоротити кількість збоїв та підвищити задоволеність користувачів.
Крім того, платформа дає можливість ретроспективно повернутися до будь-якого раніше «бага», що виник, і швидко розібратися, в чому була проблема.
5) Бізнес отримав важливі аналітичні винайти. Завдяки додатковим дашбордам вдалося побачити, наприклад, кількість договорів, які друкуються безпосередньо із системи, рівень використання продавцями та агентами модуля пролонгації договорів, час початку роботи продавців із системою.

Детали:

© 2010-2024 Winncom Technologies. Всі права захищені.
Winncom Technologies © 2024

ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ

*поля обов'язкові для заповнення.

ЗАЛИШІТЬ ЗАЯВКУ І ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЮТЬ

Замовлення послуги