Рішення для «КРЕДОБАНК» мало закривати три завдання:
Оптимізація роботи бізнес-додатків. Щоб масштабування сервісів у разі зростання кількості користувачів проходило стабільно, банку потрібно було точне бачення всіх «вузьких місць», що у сервісах. При цьому звичайні системи моніторингу були не в змозі забезпечити дійсно повну видимість кожної транзакції по всій інфраструктурі, а також виявити кореневу причину неполадок чи уповільнень. Встановлені технічні рішення вимагали залучення розробників і дозволяли швидко знайти джерело проблем.
Швидке усунення проблем у чужому коді. «КРЕДОБАНК» періодично стикався зі складнощами під час роботи із сторонніми розробниками. Помилки коду у створених продуктах часто призводили до появи проблем у користувачів додатків, які негативно позначалися на клієнтському досвіді. При цьому банку доводилося задіяти від 3 до 5 ІТ-фахівців для пошуку та усунення причин несправностей, відволікаючи їх від актуальніших завдань.
Повна видимість та моніторинг у режимі реального часу. Банку потрібно було рішення, яке б забезпечувало швидкий пошук будь-яких проблем у роботі додатків в автоматичному режимі з миттєвим оповіщенням відповідальних співробітників. Це дозволило б не тільки скоротити час, необхідний для пошуку несправностей, але й мінімізувати тривалість простоїв сервісу, навіть якщо проблема пов’язана зі сторонніми сервісами.
Яке рішення було обрано
Вирішити такі завдання можна лише за допомогою системи класу APM. «КРЕДОБАНК» необхідно було не просто забезпечити покращений користувальницький досвід, але й отримати повне уявлення про шлях користувача програми в режимі реального часу, а також виявляти «вузькі місця».
Таким вимогам відповідало рішення AppDynamics. “КЕРДОБАНК” отримав від компаній “Cisco” та “AppDynamics” пропозицію протестувати пілотну версію системи. Для реалізації проекту банк обрав системного інтегратора Winncom Technologies. Наша компанія єдина в Україні набула статусу AppDynamics Titan Partner. Крім того, ми входимо в обмежену кількість системних інтеграторів, у яких у штаті працюють висококваліфіковані інженери, які пройшли необхідне навчання та підтвердили високий рівень експертизи.
Фахівці Winncom Technologies спільно з командою AppDynamics провели первинні консультації для точного визначення завдань клієнта, впровадили та налаштували відповідне рішення, навчили персонал використанню рішення.
Які результати отримав клієнт «КЕРДОБАНК» отримав персональну систему моніторингу, налаштовану на вирішення конкретних завдань.
Рішення AppDynamics дозволило:
- увидеть в режиме реального времени все «узкие места» в бизнес-приложениях;
- в несколько раз сократить время, необходимое на поиск и устранение проблемы, замедляющей работу приложения у пользователей;
- в несколько кликов мышкой находить источник проблем даже в продуктах сторонних разработчиков;
- найти точки оптимизации приложений для внутреннего использования, которые дали возможность ускорить работу и повысить готовность к обслуживанию клиентов;
- получить полезные инсайты для развития бизнес-сервисов.