
З НОВИМ CISCO WEBEX БІЛЬШЕ НЕ ПОТРІБНІ РІЗНІ ПРИСТРОЇ ДЛЯ ОСОБИСТОГО І БІЗНЕС-ВИКОРИСТАННЯ
Нові анонсовані функції рішення допоможуть компаніям адаптуватись до гібридного режиму роботи. Cisco представила нову комунікаційну платформу як послугу (CPaaS – Communications Platform as a Service), а також нові можливості Webex Calling та Webex Customer Experience.
Ще одна новинка – після придбання компанії imimobile користувачам Webex стануть доступними інтеграції з її технологіями для інтелектуальної та природної взаємодії з використанням будь-якого каналу зв’язку.
Що нового в Webex Calling:
• Webex Go. З цією опцією не потрібно буде перемикатися між особистим та робочим смартфоном, адже корпоративний функціонал реалізується на особистому пристрої як виділену бізнес-лінію;
• Cloud Calling з персональних настільних пристроїв Webex Desk Pro – виклики між колегами можна здійснювати на ім’я або додатковий номер;
• Nomadic E911. Це екстрені виклики аварійно-рятувальних служб з точним визначенням та відстеженням місцезнаходження;
• Dedicated Instance або виділений віртуальний вузол. Для компаній, які не готові переносити всі виклики в хмару, реалізовано гібридне розгортання, в якому поєднується використання режимів Multi-Tenant та Dedicated Instance;
• інтеграція із Singlewire InformaCast. Можливість безпосередньо передавати на телефони та акустичні системи Cisco екстрені оповіщення у вигляді аудіофайлів;
• нове використання спільної лінії з віджетом для Webex App, що спрощує роботу в багатозадачному режимі та прискорює відповіді на дзвінки.
Новий функціонал Webex Customer Experience:
• об’єднання всієї клієнтської інформації по всіх каналах та точках взаємодії на єдиній платформі;
• покращення прогнозування поведінки користувачів та впровадження механізмів попередження із застосуванням ІІ;
• можливість підключити кошик магазину до дзвінка, чату або електронної пошти, навіть якщо взаємодія відбувалася через різні канали чи різних постачальників;
• CPaaS. Відеотехнологія Webex інтегрується з imiconnect, а це надасть розширені можливості взаємодії з клієнтами у додатках освіти, телемедицини, спілкування та доповненої реальності. Такі функції будуть доступні на початку 2022 року;
• пісочниця корпоративного розробника, де на одній платформі можна буде створювати, тестувати та налаштовувати дослідні зразки. Такий інструмент дозволить прискорити впровадження інновацій, заощадити час та зменшити складнощі.