Хмара, як інструмент для забезпечення безперервності бізнесу

adminComments off.

Навіть короткочасний збій у функціонуванні ЦОДу, який відповідає за роботу критично важливих програм, призводить до втрат прибутку, а часто й репутації компаній. До виникнення таких проблем можуть призвести проблеми обладнання, кібератаки або необережність персоналу. Як уникнути тривалих простоїв бізнесу та пов’язаних з ним збитків? Забезпечити надійний та відмовостійкий резервний майданчик, при цьому уникнути вкладення великих бюджетів на закупівлю нового обладнання можливо. Вихід – використовувати переваги хмарних рішень для швидкого перемикання роботи необхідних сервісів у разі збоїв чи аварій on-premise ЦОДу.

Резервування сервісів в  Хмарі — скорочення часу простоїв

Як працює хмарне резервування? На вибраному майданчику створюється система, яка не просто містить репліки певних серверів, віртуальних машин, сервісів та програм компанії, а ще й забезпечує їх регулярне оновлення з необхідною періодичністю. У клієнта постійно знаходиться повна копія ІТ-інфраструктури, готова до роботи в будь-який момент. У разі аварій, збоїв або виходу з ладу on-premise рішень перемикання роботи на хмарний резервний майданчик з основного ЦОДу вимагатиме лічені хвилини.

Публічна Хмара для корпоративного використання — ТОП-3 провайдера

У звіті State of the Cloud Report 2022 компанія Flexera лідерами в корпоративному сегменті названо три хмари: Microsoft Azure, Amazon Web Services (AWS) та Google Cloud. Вибираючи платформи одного з провідних провайдерів, компанії отримують поєднання необхідної потужності, вбудованої безпеки та вигідної тарифікації.
Які переваги дає використання таких рішень:
надійність та стабільність. Ресурси, які пропонують великі провайдери, забезпечені потужними фізичними дата-центрами, ймовірність простоїв яких зведена до мінімуму;
• висока гнучкість. Якщо потрібно збільшити виділені ресурси при зростанні потреб бізнесу, це не займе багато часу та коштів, як у випадку із закупівлею дорогого обладнання для масштабування on-premise ЦОДу;
• доступність сервісів. Отримати доступ до потрібних програм можна з будь-якої точки світу, основна умова – наявність стабільного інтернет-підключення;
• фіксована вартість; можливість вибору оптимального тарифного плану. Замовникам пропонується дві схеми оплати: помісячне внесення коштів за фактично використані функції чи фіксована вартість оренди хмарних ресурсів обраний період (півроку, рік). Перший варіант передбачає відмінну гнучкість і можливість масштабувати навантаження в міру необхідності, а при купівлі послуг на певний термін можна отримати вигіднішу ціну;
• інноваційний підхід. Хмарні провайдери-лідери ринку серед перших впроваджують новітні розробки та технологічні рішення.

Як обрати Хмару для створення резервної площадки

Першим кроком розробки такого проекту буде серія консультацій із замовником, у ході яких інженери Winncom виявлять основні потреби та завдання, які клієнт планує вирішити за допомогою хмарних сервісів. Фахівці з’ясують, для яких сервісів та програм потрібно налаштувати хмарне резервування, які їх вимоги до швидкодії та характеру навантаження.
На основі аналізу цих даних фахівці порекомендують оптимального провайдера, рішення якого забезпечить відповідні умови з можливістю відновлення роботи при аварії on-premise ЦОДу у необхідні терміни, швидким поверненням до роботи з основного майданчика після відновлення, а також проведенням тестів коректної роботи системи резервування.

Реалізація проекту і подальша підтримка 

Інженери Winncom накопичили великий досвід у виконанні комплексу робіт з повної міграції сервісів у хмару або використання хмарних платформ як резервні майданчики. Завдяки необхідним компетенціям та високому рівню експертизи фахівці реалізують проекти у максимально короткі терміни та враховують усі вимоги замовника, у тому числі за бажаним бюджетом.
Для створення ефективного рішення наша компанія виконає:
1. Аналіз повного переліку сервісів та програм клієнта, для яких створюється хмарна система аварійного відновлення.
2. Розробка та затвердження із замовником стратегії створення резервного майданчика у хмарі з урахуванням вимог щодо продуктивності, а також можливого обсягу втрат даних (від 15 хвилин), підбір оптимального провайдера, прорахунок бюджету.
3. Виконання робіт з розгортання та налаштування резервного майданчика у вибраній хмарі.
4. Проведення повної перевірки працездатності резервного майданчика.
5. Забезпечення сервісної підтримки встановленого рішення.

Posted in: Блог
© 2010-2024 Winncom Technologies. Всі права захищені.
Winncom Technologies © 2024

ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ

*поля обов'язкові для заповнення.

ЗАЛИШІТЬ ЗАЯВКУ І ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЮТЬ

Замовлення послуги