НАЙБІЛЬШІ ЗБОЇ 2021 — ТОП-10 ПО ВЕРСІЇ THOUSANDEYES

adminComments off.

Компанія ThousandEyes (частина #Cisco) розповіла про наймасштабніші збої в роботі великих компаній, які торкнулися великої кількості підприємств та кінцевих користувачів:

1. Facebook: 4 жовтня. Це був найбільший збій 2021 року. Сервіс “упав” на період близько 7 години. Відключення торкнулося всіх послуг Facebook, включаючи Instagram, WhatsApp і Oculus, а також всі компанії, які використовували механізм аутентифікації Facebook. В результаті відмовили як загальнодоступні сервіси, а й інструменти, які співробітники використовували керувати цими сервісами. Для усунення проблем персоналу доводилося фізично входити до ЦОДів, щоб перезапускати системи вручну.

2. AWS: 7 грудня. AWS — найбільший у світі постачальник послуг хмарних обчислень, і, коли його сервіси перестали працювати, могли постраждати мільйони компаній. Збій, який тривав більше години, торкнувся власних сервісів Amazon, а також споживчих пристроїв і потокових сервісів, таких як Disney+ і Netflix. Причиною стали проблеми з API-інтерфейсами AWS EC2 у US-EAST-1.

3. Fastly: 8 червня. Fastly – одна з найменших мереж доставки контенту. За даними Enlyft, частка ринку компанії становить 4% порівняно з 39% у CloudFlare та 24% у Amazon CloudFront. Проте послугами бренду користуються понад 100 тис. компаній, включаючи Reddit та New York Times. Навіть Amazon та eBay користуються деякими послугами Fastly та постраждали від їх червневого збою.

4. Akamai Edge DNS: 22 липня. Akamai – це глобальна мережа доставки контенту, схожа на Fastly за кількістю користувачів та часткою ринку. І, як і у випадку з Fastly, компанії, які використовували кілька CDN, зіткнулися з меншими наслідками збою. У разі цього збою служба DNS Akamai не працювала більше години. За словами компанії, оновлення конфігурації ПЗ викликало помилку в їхній мережі доставки контенту Secure Edge. Постраждали багато великих веб-сайтів, у тому числі Steam, American Airlines, Fox News та HSBC. Amazon, який використовує кілька CDN, зміг перенаправити трафік і позбавити користувачів будь-яких наслідків.

5. Akamai Prolexic Routed: 16 червня. Липневий збій був не єдиним великим збоєм для Akamai минулого року. У червні компанія зіштовхнулася зі збоєм у роботі служби захисту від DDOS Prolexic Routed через проблему з маршрутизацією BGP. За даними ThousandEyes, деякі веб-сайти клієнтів були недоступні протягом різного часу. Але, швидко вживши заходів, компанія звела до мінімуму вплив своїх клієнтів.

6. Verizon: 26 січня. Відключення Verizon стало першим великим збоєм у 2021 році та торкнулося користувачів від Вашингтона до Бостона. Десятки тисяч клієнтів залишилися без обслуговування через вихід з ладу мережі Verizon FIOS. За даними Verizon, збій стався через «проблему з ПЗ», що виникла під час рутинних дій з управління мережею.

7. Comcast: 9 листопада. Магістральна мережа Comcast в районі Сан-Франциско вийшла з ладу майже на дві години, потім був масштабний збій, який тривав більше години в кількох містах США, включаючи Чикаго і Філадельфія, простягаючись до Нью-Джерсі і Південної Кароліни. Постраждали десятки тисяч домашніх та бізнес-користувачів мережі Comcast Xfinity. Найбільш імовірною причиною стали проблеми із внутрішньою маршрутизацією.

8. Cloudflare Magic Transit: 3 травня. Сервіс Magic Transit від Cloudflare призначений для захисту клієнтів від DDOS-атак. Цей конкретний збій торкнувся інфраструктури Cloudflare по всьому світу, і проблеми різного рівня виникали протягом двох годин.

9. Azure AD: 15 грудня. Найостаннішим із великих збоїв у 2021 році був грудневий збій Active Directory. Служба Azure AD відключилася на півтори години, що не дозволило користувачам увійти до таких служб Microsoft, як Office 365.

10. Facebook: 8 квітня. Завершує список знову Facebook із квітневим відключенням, яке тривало близько 40 хвилин. Причиною цього збою стала ситуація, коли надто багато користувачів були направлені лише в один ЦОД, що призвело до перевантаження мережі.

Ключовим висновком з усіх цих простоїв є те, що компаніям необхідно знати про всі компоненти та залежності, які необхідні для забезпечення роботи їх систем, як на внутрішній стороні, що підтримує їх сервери додатків, так і на зовнішній стороні, що доставляє дані кінцевим користувачам.

, ,
Posted in: Блог
© 2010-2024 Winncom Technologies. Всі права захищені.
Winncom Technologies © 2024

ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ

*поля обов'язкові для заповнення.

ЗАЛИШІТЬ ЗАЯВКУ І ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЮТЬ

Замовлення послуги