ПОВНА СПОСТЕРЕЖНІСТЬ ІТ-ЕКОСИСТЕМИ АБО ТРАДИЦІЙНИЙ МОНІТОРИНГ? IDC розповіли, який інструмент потрібен сучасному бізнесу

adminComments off.

Хмарні програми, контейнери, мультихмарні середовища та програмно-визначувана інфраструктура — все це допомагає компаніям надавати все більш досконалий цифровий досвід своїм клієнтам, але в той же час значно ускладнює управління ІТ
Саме тому експерти IDC порушують питання важливості наскрізної видимості.

Повне спостереження – це можливість відстежувати всю ІТ-екосистему без відриву від бізнес-контексту. Така опція вкрай важлива в сучасному багатохмарному гібридному світі, де користувачі покладаються на цифрові послуги більше, ніж будь-коли. А їхні вимоги до якості сервісу стають дедалі вищими.

Так, останній звіт компанії AppDynamics App Attention Index показав, що за останні два роки кількість користувачів цифрових сервісів збільшилась на 30%. Компанії, які не вкладають кошти у свою цифрову трансформацію, стикаються з безліччю ризиків, серед яких збитки репутації бренду, втрачені можливості та доходи.
В іншому звіті — Agents of Transformation 2021: The rise of full-stack observability, аналітики компанії з’ясували, що цифрова трансформація чинить величезний тиск на підприємства, 96% з яких очікують на негативні наслідки, якщо їх цифрові зусилля не принесуть таких результатів, як планувалося. І експерти AppDynamics упевнені, що допомогти таким компаніям забезпечити своїм клієнтам оптимальну цифрову взаємодію може повна спостерігальність з урахуванням бізнес-контексту. Це корисні інсайти, які пов’язують продуктивність ІТ та бізнес-результати.

Спостереження повного стеку – наступний крок еволюції рішень моніторингу

Раніше керівники компаній часто дізнавалися про збої у роботі своїх сервісів лише після того, як вони вплинули на бізнес, а сьогодні організації зіткнулися з іншою складністю. Кількість даних, одержуваних за допомогою багатьох інструментів моніторингу, неухильно зростає. І це не завжди користується, особливо в тих випадках, коли встановлені APM-рішення не узгоджуються з інфраструктурними та мережевими інструментами при визначенні основної причини критичної проблеми.
У новому офіційному документі дослідницької компанії IDC експерти назвали спостереження повного стеку ІТ наступним кроком у розвитку, який має прийти на зміну традиційним інструментам моніторингу.

Як спостереження повного стеку вирішує проблему складності ІТ

У сучасних цифрових сервісах часто за простим і інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом користувача стоїть найскладніший back end — з набагато більшою кількістю взаємозалежностей, ніж будь-коли раніше. За словами аналітиків IDC Стівена Елліота та Марка Лірі, типовий хмарний додаток сьогодні може містити від 5 до 15 залежностей від інших сервісів, ресурсів чи API. І кожна з цих залежностей генерує свій власний набір операційних ризиків та пов’язаних із ними даних та метрик.
Така технічна складність, що росте, ускладнює вирішення важливих завдань компаній:

  • зниження бізнес-ризиків;
  • пошук нових можливостей для заробітку;
  • підвищення задоволеності клієнтів та продуктивності праці.

Занадто часто кожна ІТ-команда компанії використовує окремий набір інструментів для спостереження за частиною інфраструктури, яка знаходиться в зоні її відповідальності. Наприклад, AppOps може використовувати форму APM для метрика програми, UX-команда звертається до Google Analytics за подробицями трафіку, а фахівці з інфраструктури покладаються на систему моніторингу ЦОДу (таку як Microsoft System Center Operations Manager). Інші команди, такі як SecOps, також мають свої окремі інструменти.
У чому проблема? Компанії мають справу з набором розрізнених інструментів класичного моніторингу, які не інтегровані в одну систему, а отже, не можуть обмінюватися інформацією та інсайтами, що позбавляє компанію всебічного уявлення про потенційні проблеми.

Аналітики IDC кажуть, що повна спостереження вирішує цю проблему, забезпечуючи перехід від реактивної до проактивної позиції. Це дозволяє компаніям зрозуміти не лише основну причину, а й повний контекст потенційної проблеми, перш ніж вона вплине на якість обслуговування клієнтів.

Для ІТ-команд повнофункціональна спостереження перетворює розрізнені дані на корисну інформацію, забезпечуючи продуктивну співпрацю. В результаті з’являються можливості:

  • покращити взаємодію з користувачем;
  • оптимізувати витрати та продуктивність;
  • збільшити прибуток бізнесу.

Звичайні інструменти моніторингу не можуть надати таких переваг. Частково причиною цього є те, що вони покладаються на оповіщення на основі журналів, статичні графічні дисплеї та традиційні інструменти пошуку. Вони оптимізовані для ІТ-команд, а не для бізнес-підрозділів, та надають обмежену аналітику, пасивні інтерфейси та оснащені обмеженими можливостями автоматизації (або взагалі позбавлені таких).
При цьому рішення з функцією повної спостерігальності забезпечують:

  • наскрізний активний моніторинг;
  • повну видимість всіх рівнях;
  • активні багатофункціональні дашборди;
  • інтеграцію безпеки;
  • інтелектуальну аналітику;
  • інтеграцію штучного інтелекту та машинного навчання та багато іншого.

AppDynamics є основним компонентом комплексу рішень Cisco full-stack observability. Ця платформа забезпечує наскрізну видимість, інсайти на рівнях від API до заліза. Рішення дозволяє клієнтам оптимізувати продуктивність та безпеку у гібридних та мультихмарних середовищах, як для традиційних локальних, так і для хмарних додатків.

,
Posted in: Блог
© 2010-2024 Winncom Technologies. Всі права захищені.
Winncom Technologies © 2024

ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ

*поля обов'язкові для заповнення.

ЗАЛИШІТЬ ЗАЯВКУ І ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЮТЬ

Замовлення послуги