ЧОМУ ДЛЯ УСПІХУ БІЗНЕСУ НАСТІЛЬКИЙ ВАЖЛИВИЙ МОНІТОРИНГ ДОСВІДУ КІНЦЕВИХ КОРИСТУВАЧІВ

MariaComments off.

Моніторинг користувальницького досвіду дозволяє IT-фахівцям ефективно управляти продуктивністю додатків і дає можливість відстежувати кожну клієнтську транзакцію.
Достатньо використовувати інструменти наскрізної діагностики продуктивності, щоб швидко виявляти проблеми з додатками і значно скорочувати середній час усунення неполадок (MTTR).

Зараз завдання IT-відділів: забезпечувати продуктивність і надійність розподілених систем в локальних і мультихмарних середовищах. І хоча сучасні програми забезпечують швидкість і гнучкість, швидке зростання і різноманітність сервісів для кінцевих користувачів (таких, як все більш популярна голосова технологія), можуть генерувати надлишок даних, який перевантажує IT-екосистему.
Згідно CiscoGlobalCloudIndex (GCI), швидкий розвиток розподілених і хмарних сервісів частково обумовлено величезними обсягами даних, що генеруються не тільки людьми, а й машинами, датчиками і іншими пристроями Інтернету речей (IoT). За прогнозами, до 2021 року з усіх цих джерел буде згенеровано близько 850 зетабайт даних в порівнянні з 220 ЗБ в 2016 році. (Зеттабайт становить мільярд терабайт.)

ЯК МОНІТОРИНГ ВЗАЄМОДІЇ З КІНЦЕВИМИ КОРИСТУВАЧАМИ ДОПОМАГАЄ IT

Для того, щоб зрозуміти важливість моніторингу досвіду кінцевих користувачів, варто уважніше поглянути на перешкоди, з якими стикаються IT-фахівці. Особливо на те, як вони управляють все більш складним середовищем додатків. В недавній статті про головні проблеми сучасних технологічних лідерів, Forbes зазначає: цифрова трансформація є ключовим завданням компаній, як і точне прогнозування ринкового попиту і підвищення довіри до рішень в галузі штучного інтелекту і машинного навчання, в тому числі AIOps.
Оскільки кінцеві користувачі звертаються до мобільних додатків і веб-сайтів для замовлення товарів і послуг, IT-відділам, які зіткнулися з потоком даних, потрібні автоматизовані, потужні інструменти для моніторингу всього «шляху» клієнта. Наприклад, веб-додатки часто інтерактивні, а значить, засновані на складному логічному аналізі дій, який забезпечує залучення клієнта. І хоча такі вдосконалення покращують якість користувацького досвіду, вони додають проблем (і головного болю) IT-фахівцям. Вже досить складно відстежувати продуктивність тільки на бекенді. Для того, щоб забезпечити найкращий користувальницький досвід, компанії також повинні вимірювати і аналізувати продуктивність на стороні клієнта.
Моніторинг досвіду кінцевих користувачів (Enduserexperiencemonitoring, EUM) за рахунок автоматичного збору помилок, збоїв, мережевих запитів, відомостей про завантаження сторінок і інших показників дозволяє IT-фахівцям створювати чудовий користувальницький досвід і швидко вирішувати проблеми. Це полегшує розуміння того, як сторонні API і тематичні сервіси впливають на продуктивність, надаючи IT-командам більше можливостей, наприклад, для забезпечення дотримання SLA.
EUM також дозволяє IT-відділам активно управляти ключовими бізнес-транзакціями і швидко реагувати на проблеми продуктивності веб-додатків в режимі реального часу. Це дозволяє групам постійно відстежувати «шлях» користувачів через веб-додаток з автоматичним виявленням пов’язаних бізнес-транзакцій. За допомогою EUM IT-фахівці можуть завчасно виявляти і отримувати оповіщення про виникаючі проблеми за допомогою інтелектуального визначення базових рівнів і перевірки помилок.

СКЛАДНІСТЬ ФРОНТ-ЕНД ВИМАГАЄ БІЛЬШ ЕФЕКТИВНИХ ЗАСОБІВ МОНІТОРИНГУ ДОСВІДУ КІНЦЕВИХ КОРИСТУВАЧІВ

Компанії все частіше потребують виходу на глобальний ринок, а значить, необхідно враховувати регіональні обмеження, особливості різних країн, і відповідно оптимізувати продуктивність.
Наприклад, в офіційному документі AppDynamics «Чому з’являються вузькі місця продуктивності додатків і як їх уникнути на підприємстві» сказано, що ринки, які розвиваються, на кшталт Індії та Африки, мають набагато більший потенціал зростання, ніж розвинені регіони, такі як Північна Америка і Європа.
Крім того, недавнє дослідження, проведене Асоціацією споживчих технологій (ConsumerTechnologyAssociation), показало, що рівень поширення смартфонів досяг 87% будинків в Сполучених Штатах. При цьому в регіонах, що розвиваються домінують недорогі Android-пристрої, а значить, багатонаціональним компаніям необхідно відстежувати роботу кінцевих користувачів саме на таких гаджетах.

Моніторинг досвіду кінцевих користувачів AppDynamics

AppDynamics EUM надає IT-фахівцям повний огляд продуктивності їхніхвеб-і мобільних додатків. AppDynamics забезпечує повну видимість клієнтського досвіду при кожній транзакції. EUM допомагає усувати проблеми, зокрема повільні запити в веб-і мобільних мережах або помилки IoT-додатків. А ще – дозволяє відстежувати:
вплив продуктивності сервера на продуктивність мобільних і веб-мереж, пристроїв;
появу найважчих навантажень;
вплив сторонніх API на продуктивність мобільних і веб-мереж, пристроїв;
способів підключення і навігації, які використовують ваші користувачі при роботі з додатком.

Забезпечуючи провідний в галузі моніторинг досвіду кінцевих користувачів, AppDynamics EUM дає IT-фахівцям чітке уявлення про продуктивність їх додатків з точки зору клієнта. Це дозволяє їм в реальному часі розуміти досвід користувачів по всьому світу, і водночас, завдяки наскрізний видимості, швидко усувати вузькі місця.

, ,
Posted in: Блог
© 2010-2024 Winncom Technologies. Всі права захищені.
Winncom Technologies © 2024

ПІДПИСАТИСЯ НА РОЗСИЛКУ

*поля обов'язкові для заповнення.

ЗАЛИШІТЬ ЗАЯВКУ І ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЮТЬ

Замовлення послуги